Single Blog Title

This is a single blog caption

Rail reclame

Voor reclame exploitant Exterion Media gaat OFS de komende jaren nieuwe reclamevitrines op de NS stations plaatsen. Een deel zal vervangen worden en een deel zal helemaal nieuw geplaatst worden. De opdracht heeft een uitrol van ongeveer drie jaar.

Een bijzonder leuke opdracht. Bedrijfsleider van OFS, Michiel de Visser vertelt: “Het plaatsen van objecten op NS stations is altijd een uitdaging. Ten eerste omdat het een veiligheidsgebied is. Reizigers mogen onder geen beding in gevaar komen. Maar ook voor onze eigen medewerkers zijn extra maatregelen nodig. Als er dichtbij het spoor wordt gewerkt, of materieel over het spoor wordt aangeleverd, is er een buitendienststelling nodig, die natuurlijk niet zomaar wordt afgegeven.”

Logische logistiek
En daarmee komt Michiel meteen bij de tweede uitdaging van dit project aan. “Bij deze opdracht ligt de uitdaging in de logistiek. Immers, een vrachtwagen tot op het perron laten rijden, is niet mogelijk. Aanvoer van de objecten gaat via het spoor, trappen of liften. Wat totaal anders werken en denken vraagt. Het is ook heel project specifiek.; elk station is anders. Dus bedenken we per station een passende oplossing. Dit maakt deze opdracht bijzonder leuk.” Er zullen de komende twee jaar ongeveer 200 reclamevitrines geplaatst worden.


1 Response

Leave a Reply